Zbraň FN five-seven

21.08.2012 14:51

 

Replika FN Five-seven je od japonské firmy Tokyo Marui. Je to plynová zbraň na plyn Greengas která se plní zespodu zásobníku.

Konstrukce-  Pistole je docela lehká. Váží 750 g takže vám krásně sedne do ruky a necítíte žádnou větší zátěž. Materiál těla je z tvrdého ABS plastu stejně jako materiál závěru. Oproti tomu je materiál vnější hlavně z hliníku. Zásobník je z kovu a jeho kapacita je na 26 kuliček.

 

     Základní údaje

 

  Hmotnost                                    750 g

                                                         Délka                                          208 mm

                                                         Délka hlavně                                111 mm

                                                         Kapacita zásobníku                       26 kuliček

                                                         Úsťová rychlost                            100 m/s

                                                         HOP-UP                                       regulovatelný

                                                         Materiál těla                                ABS plast

                                                         Cena                                           3.500,-

          

 

Můj první dojem a názor

Víte, když mi přítel poslal odkaz na tuhle krásku (www.airsoftguns.cz)..tak jsem si řekla, že je fakt úžasná. Ale i přes to všechno se mi nejvíce líbila TM SIG Sauer P226. Začali jsme rozebírat která by byla pro mě vhodnější. Došli jsme ale k tomu, že bude vhodnější FN five-seven protože TM SIG Sauer P226 má hodně lidí. Tak jsem si řekla, že budu mít něco, co moc lidí nemá. Začala jsem se o ni hodně zajímat. Hledala jsem různé informace..obrázky atd. A jednoho večera mi přítel řekl, že ji objedná. Byla jsem šťastná jako blecha..co si budeme namlouvat, kdo by také nebyl že jo. No..došla na poštu a já byla celá nedočkavá. Už jsem měla představy jak ji budu rozbalovat..no rozbalovat spíše trhat. Ale ne, vydržela jsem to. Dojeli jsme domů a jen jsem se po ní nenápadně dívala. Přítel na mě hodil očko..a tak jsem neváhala a hned se po ní vrhla. Ale rozbalovala jsem ji poněkud vklidu (radši). Když jsem se dostala až k ní..byla jsem mile překvapená. Byla vážně nádherná. A hned jsme samozřejmě otestovali jak střílí.A víte co se mi na ní moc líbí ?? Jak kope. Musím přiznat, že držet v ruce je fakt bomba. Krásně mi sedí a není vůbec těžká. Teď už s radostí čekám, kdy začne airsoftová sezóna abych ji mohla pořádně otestovat. To bude teprve paráda :-)

Test FN five-seven:

Tak konečně jsem se dočkala dne, kdy jsem ji mohla otestovat. Stačilo jen naplnit zásobník kuličkama a plynem a šlo se do akce. Šli jsme po lese a měli jsme kontakt tak jsem začala střílet a musím uznat že na tak malou zbraň to má docela dlouhý dostřel. Měla jsem velkou radost z five-seven a taky že jsem toho týpka sestřelila :D. No a tak to probíhalo celou akci, která byla fakt úžasná.